הקשר בין הריון והומופאתיה

על ידי eli

הקשר בין הריון והומופאתיה

baby photoתקופת הכניסה להריון וההריון עצמו היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייהן של נשים רבות. זוהי גם תקופה שכרוכה בלא מעט דאגות ומתחים, קשיים ואתגרים, לעיתים קטנות ולעיתים גדולות. בתוך המכלול הזה של תחושות ורגשות, רבות מחפשות ליווי מבחוץ, כזה שיאפשר להן להנות מהחודשים הארוכים של ההריון ולסיים אותו בצורה תקינה ומשמחת.

הומאופתיה היא פתרון שמלווה לא מעט נשים בהריון בכל רחבי העולם.

כיצד הומאופתיה יכולה לסייע במהלך הריון?

הריון מלווה מתחילת דרכו בלא מעט מיחושים. נשים סובלות מבחילות, כאבי ראש, סחרחורות, צרבות ועוד מגוון רחב של בעיות פיזיות. בנוסף, הן חוות לא מעט רגעים של חרדה ומתח, של דאגות ושל שינויים במצבי הרוח.

תרופות הומאופתיות בהתאמה מיוחדת יכולות להפחית באופן משמעותי את התחושות הלא נעימות והן אינן יוצרות תופעות לוואי וסיכונים, במיוחד כאשר התהליך מבוצע בליווי מוקפד ואחראי.

לעומת זאת, תרופות כימיות שמוצעות על ידי הרפואה הקונבנציונלית לא תמיד יכולות להקל על התופעות האלו ועם זאת, עשויות לסכן באופן משמעותי את חיי העובר ואת בריאות האם.

אימהות רבות לעתיד בכלל נמנעות מלקיחת תרופות מכל הסוגים, אפילו אם מדובר בתרופה נגד צרבת. כתוצאה מכך הן עוברות את ההריון בתחושות קשות. טיפול הומאופתי מותאם אישית יכול להחליף את התרופות המסוכנות בתקופת ההריון ולהפוך את ההריון לנעים ונוח יותר.

לצד תופעות פיזיות, טיפול הומאופתי מרגיע ברגעי מתח וחרדה, במצבים שבהם הדאגה משתלטת וקשה להתמודד עם התחושות הרבות שמציפות נשים במהלך הריון. זוהי תרופה טבעית שהופכת את ההריון לקל ונעים יותר.

מתהליך הכניסה להריון ועד ללידה

הריון והומאופתיה מתחברים בכל שלבי ההריון ואפילו לפני כן. במהלך העבודה בקליניקה שמציעה טיפולי הומאופתיה במרכז אני פוגשת לא מעט זוגות שמתמודדים עם קשיי הכניסה להריון.

נשים רבות פונות ומחפשות מענה לתופעות שונות שמלוות את הכניסה להריון, לעיתים תופעות נפשיות ורגשיות כמו חרדות ומתחים, המשפיעים על הניסיונות להיכנס להריון. לעיתים מדובר בתופעות בריאותיות שונות.

באמצעות אבחון אישי מוקפד ותשאול מקיף, ניתן למצוא לכל אישה את הרכב התכשירים ההומאופתיים המתאימים לה ולסייע לה לעבור את התקופה המתוחה של כניסה להריון בצורה טובה. טיפול הומאופתי מסייע גם לצד טיפולי פוריות ומקל על תופעות הלוואי והאתגרים השונים המלווים נשים שעוברות את התהליך הקשה הזה.

לאחר הכניסה להריון ולקראת הלידה, אנחנו מתמודדות עם תופעות שונות. מחרדה לקראת הלידה דרך בעיות כמו דלקות בדרכי השתן, צרבות חזקות, בעיות במערכת העיכול ועוד. הומאופתיה יכולה לסייע באופן משמעותי בתקופה זו.

החומרים ההומאופתיים, המוכרים גם כרמדי, אינם גורמים לרגישות כמו תרופות ותכשירים אחרים.

במהלך השנים זכיתי ללוות לא מעט נשים בתהליכי הלידה. ליוויתי דרך טיפול הומאופתי ולצדו נשים בחדר הלידה והשתתפתי ברגעים המשמחים שבהם הפכו לאימהות. מתוך הניסיון הרב שלי אני יודעת עד כמה הריון והומאופתיה יכולים להתקשר זה לזה, כשהשני הופך את תקופת ההריון להרבה יותר קלה ונעימה.

אני מזמינה אותך לפנות אליי לקביעת טיפול בקליניקה שלי, שנמצאת באזור המרכז. אשמח למצוא עבורך את הפתרון המתאים לקראת ההריון, במהלכו ולקראת הלידה.

השאר תגובה

צור קשר

בקליניקה שלי באלעד אני מקבלת באהבה ובסובלנות מטופלים מכל המגזרים, נשים וגברים, ילדים ומבוגרים. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ואשמח לחזור בהקדם