ליווי במהלך הריון: הסיפור של לקוחה ותיקה

על ידי eli

אני פוגשת במהלך העבודה ולאורך השנים לא מעט נשים שמספרות לי על מקרים שונים שבהם הרפואה הקונבנציונלית לא העניקה להן מענה. כשמדובר בחודשי ההריון הארוכים, במהלכם אנחנו מתמודדות עם לא מעט בדיקות וביקורים אצל הרופאים, כל תשובה שלא נענית או כל תוצאת בדיקה בעייתית מעוררות אצלנו לא מעט מתחים ודאגות. לעיתים קרובות מדובר באבחנה כללית שאינה מתייחסת לעומק הבעיה. במקרים אחרים, מדובר פשוט בחוסר קשב ורגישות. מה שיכול להוביל לעיתים לעוגמת נפש. הריון והומאופתיה מתחברים זה לזה בקשר הדוק.

במהלך שנותיי כמטפלת אלטרנטיבית ומומחית להומאופתיה ליוויתי לא מעט נשים במהלך חודשי ההריון ולקראת הלידה. אני זוכה לא פעם ללוות את האישה גם ללידה, בעיקר בתהליכי לידה טבעית. אחד הסיפורים שהכי מדגימים את הצורך במבט אחר ובחוות דעת אלטרנטיבית הוא הסיפור של ש.ת, מטופלת ומכרה ותיקה ויקרה.

ביקשתי ממנה לשתף בסיפורה והיא כתבה לי במילים שלה על המפגש ביננו:

הסיפור שלי עם טרי, מחזיר אותי כ-12 שנה אחורה.
הייתי אז סטודנטית צעירה בלימודי הומיאופתיה, בשנת חיי השנייה לערך. כ- 8 חוד' לאחר לידת בני הבכור, נקלטתי שוב להפתעתי. מיד כשגיליתי האיחור בווסת פניתי לרופאת הנשים שלי ע"מ להיבדק. היא בצעה בדיקת דימות (אולטרסאונד) ולמרבה ההפתעה נצפה שק הריון ריק.

הרופאה אמרה שאבוא בשבוע הבא ונראה מה קורה. שבתי לאחר שבוע, ושוב נצפה בדימות שק הריון ריק. הרופאה הסבירה שהרירית מסביב לשק לא נראית כ"כ טוב, ולפעמים ישנם הריונות בהם יש איזשהו פגם וישנו שק ללא עובר. היא ציינה שעליי לשוב לבדיקה אחרונה בעוד שבוע ובמידה ולא נראה שינוי תפנה אותי לביצוע גרידה.

שבוע לאחר מכן שבתי עם אותם ממצאים והופניתי לביצוע גרידה. מאחר וניסיתי להימנע מפעולות קונבנציונליות ופולשניות, סיכמתי ביני לבין עצמי שאנסה קודם כל להתנקות מהשק ע"י טיפול הומיאופתי. במידה ובכל זאת יהיה צורך, אפנה לגרידה.

פניתי לטרי, שידעתי שמתמחה בענייני הריון ולידה, והותאמה עבורי תרופה הומיאופתית מתאימה. בתחילה נראו דימומים קלים, אך ברור היה כי זה לא מספיק – זו לא התנקות רצויה. בהמשך, דיווחתי לטרי על כך שיש לי עדיין בחילות ורגישה לריחות שונים.

בשלב זה, טרי סירבה להמשיך הטיפול בי ואמרה כי כל עוד אני לא הולכת שוב להיבדק ע"י רופא/ת נשים ולערוך דימות נוספת, היא לא מטפלת בי.

בעצתה, הלכתי שוב, לבצע בדיקת דימות אצל רופא אחר. להפתעתי, בדימות נראה עובר קטן!!!

באם הייתי פועלת לפי עצת הרופאה, עובר זה לא היה כאן היום. ב"ה, בחסדי ה' ובעזרת הטיפול ההומיאופתי הנכון, הגוף שלי לא פלט את העובר ובעצתה החכמה של טרי, התגלה העובר היקר שהיום הוא בני.

baby photo

אני מספקת טיפולי הומאופתיה במרכז בקליניקה אינטימית ונעימה לנשים בכל הגילאים שמרגישות שהן זקוקות לליווי במהלך טיפולי הפוריות, בתהליכי כניסה להריון, בהריון עצמו וגם לקראת ובמהלך הלידה.
את הטיפול ההומיאופתי, בניגוד לטיפול קונבנציונלי שגרתי, אני מספקת מתוך אבחון אישי, חיבור רוחני ואבחנה המבוססת על שנים רבות של ניסיון. כל מוצר הומאופתי מבוסס על התאמה מיוחדת ללקוחה ובכך אני יכולה לסייע לה לפתור בעיות בריאותיות, חוסר נוחות, תופעות לוואי, חששות, מתחים ועוד.

השאר תגובה

צור קשר

בקליניקה שלי באלעד אני מקבלת באהבה ובסובלנות מטופלים מכל המגזרים, נשים וגברים, ילדים ומבוגרים. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר ואשמח לחזור בהקדם